2024-09-12
Az 5 legnagyobb szállodai hiba, amit elkövethetsz a személyzet szerint
A szakértők szerint, ha ezeket az alapszabályokat betartjuk, a saját és a személyzet dolgát is megkönnyítjük.
Csábító lehet és gyakran egyszerűbb is egy harmadik félen keresztül foglalni szállást, de ennek rengeteg hátránya is lehet. Bár a szállásközvetítő oldalak rendszerint különböző akciókkal és kedvezményekkel csalogatják magukhoz az utazni vágyókat, több gondunk is származhat belőle, ha nem közvetlenül a szállodán keresztül foglalunk.
– idézi Chase Christiant, az alabamai Hunstville-ben található 106 Jefferson hotel igazgatóját a Huffpost.

Ivanna Gonzales, a Miamiban található Kimpton Sufcomber Hotel egyik vezetője szerint sok vendég csak a tartózkodása után értesül arról, hogy mennyi extra szolgáltatást vehetett volna igénybe. Legyen szó akár extra párnákról, ágyneműről, vagy városnéző túrákról, szerinte mindig érdemes alaposan utánajárni, hogy a szálloda milyen kényelmi lehetőségeket, extra szolgáltatásokat nyújt. Ha ezeket előre ismerjük, akkor sokkal jobban ki is használhatjuk őket.
A portál idéz egy másik esetet is, ami egy holland szállodában történt meg.
– mondta Patrick van den Aakster, a recepciós iroda vezetője.
Sok utas esik abba a hibába, hogy miután lefoglalta a hotelszobát, egyszerűen elfeledkezik az egyéb szolgáltatások igényléséről. A portál emlékeztet, hogy ha használni szeretnénk, érdemes azonnal a hotel éttermébe is foglalni, valamint a wellnessrészlegre is, ezek ugyanis hamar betelnek. Ha pedig a helyszínen szeretnénk igénybe venni bármi ilyennemű szolgálatást, azokat fogják előnyben részesíteni, akik előre foglaltak.

Bár a hotelek nagy többségében a ki- és becsekkolási időpont kőbe van vésve, amitől csak ritka esetekben hajlamosak eltérni. Mégis, ha egy túl korai vagy késői időpontban érkezünk, érdemes előre megbeszélni ezt a hotellel. Ráadásul a szállodák is jóval rugalmasabbak abban az esetben, ha előre tudnak az érkezésünk pontos időpontjáról.
Egy szálloda dolgozói általában azon vannak, hogy a lehető legkényelmesebbé tegyék az ott tartózkodásunkat, épp ezért fontos, hogy mindig tudassuk, ha valamivel nem vagyunk elégedettek, vagy ha valami extra kívánságunk van.
– mondta Rachel Mylett, hotelasszisztens.
Kövessétek a közösségi csatornáinkat is, így nem maradtok le folyamatosan frissülő tartalmainkról: Drive Magazine néven ott vagyunk a TikTokon, az Instagramon, a YouTube-on és a Facebookon is!