2025-05-17
Akár 90 százalékkal olcsóbban repülhetsz ezzel a forradalmi hűségprogrammal
A légitársaságoknál már régóta léteznek úgynevezett hűségprogramok, amelyekhez csatlakozva különböző kedvezményekre tehetnek szert az utasok. Ezeknek a lényege azonban az, hogy vásárlóként el kell köteleződni egy adott légitársaság mellett – ezt a dilemmát küszöböli ki a világ legelső univerzális, légitársaságokon átívelő hűségprogramja, a Rove Miles. De mit érdemes tudni róla és hogyan lehet pontokat gyűjteni?
Ma már szinte minden légitársaságnak van valamilyen hűségprogramja – a Wizz Air például nemrég debütált éves bérletétével, nem sokkal később pedig a Ryanair is követte példáját. Az ilyen programok egy része a légi mérföldek gyűjtésén alapul, tehát a tagok megtett távolság után bizonyos mennyiségű pontot kapnak, amiket később beválthatnak utazásokra, szálláshelyekre és egyéb kedvezményekre. Ezeknek értelemszerűen a célja, hogy az utazások során lehetőleg mindig az adott légitársaságot válasszuk – ezt a dilemmát küszöböli ki a Z generációs fiatalok által alapított Rove Miles.

A rendszer lényege, hogy minden levegőben töltött mérföldért bizonyos mennyiségű pénzt kapunk (általában 1-1,4 centet), de pontokat online vásárlással és szállásfoglalással is begyűjthetünk. Előbbi esetében nem árt tudni, hogy a Rove Miles hétezernél is több céggel létesített partneri kapcsolatot, köztük például olyan nagy márkákkal, mint a Nike, az Apple, a Spotify vagy a Sephora. A pontok bezsebeléséhez természetesen a portált kell használnunk.


Jelenleg a Rove Milesnak 140-nél is több partnere van, köztük például ott van a(z):
- Air France-KLM;
- Etihad Airways;
- Finnair Plus;
- Qatar Airways;
- Turkish Airlines;
- American Airlines;
- Austrian Airlines;
- Croatia Airlines;
- Swiss Airlines;
- Lufthansa;
- British Airways;
- Iberia;
- Qantas; és a
- Scandinavian Airlines is.
Olvasd el ezt is!
Kövessétek a közösségi csatornáinkat is, így nem maradtok le folyamatosan frissülő tartalmainkról: Drive Magazine néven ott vagyunk a TikTokon, az Instagramon, a YouTube-on és a Facebookon is!