2023-09-13
Luxusmárkák exkluzív éttermei és kávézói
Miért ne lehetne egy jól ismert, stílusos, az egész világon szeretett márkanevet felhasználni és egészen más területet meghódítani vele, mint a divatipar? A divatházak alapítói, tulajdonosai azért is vágnak bele a vendéglátásba, mert szeretnének több területen is bizonyítani, na de aki ért az estélyi ruhákhoz vagy megjósolja a divatot, abban is jártas, hogy milyen trendek jönnek a gasztronómiában?
A luxusmárkák nem tehetik meg, hogy szolgáltatásaikkal alulmúlják a tőlük megszokott minőséget, így sokszor a legdrágább enteriőrrel rendezik be vendéglátó helyeiket és olyan neves séfeket akarnak megnyerni maguknak, hogy a legkritikusabb vendégeik se találjanak hibát az ételekben, italokban vagy a kiszolgálás minőségében. A következő éttermek és kávézók a világ leggazdagabb városainak turistáit, lakóit csábtják egy-egy kellemes kulináris élményre.
Milánóban Armani Nobu nevű éttermet üzemeltet, a 2 brand biztos kombináció volt a sikerhez. Emellett Dubajban, Kairóban, Bolognában, Münchenben, Tokióban, Cannes-ban, New Yorkban és Párizsban térhetünk be egy Armani étterembe, kávézóba vagy hotelba. Néhány városban több Armani hely is üzemel, úgyhogy még válogathatunk is.
Fotó: Armani
Fotó: Armani
Fotó: Armani
Az amerikai divattervezőnek 4 világvárosban van étterme, New Yorkban, Chicagóban, Londonban és Párizsban, mindegyik Raplh's étterem hozza a divatmárka stílusjegyeit, elegáns, leszer, minden a legszebb és legjobb minőségű anyagokból készül, legyen szó az enteriőrről vagy az ételekről.
Fotó: Ralph Lauren
Fotó: Ralph Lauren
Fotó: Ralph Lauren
A Louis Vuitton étterme, a Sugalabo V és a kávézója, a Le Café V Osaka belvárosában kapott helyet a 4 szintes LV üzletház egyik szintjén. Az éttermet és a kávézót Peter Marino tervezte, aki a Chanel és a többi Vuitton üzletet is berendezte, kialakította. Az étteremnek japán séfje van és fúziós konyhát visz, a kávézó azonban inkább az erurópai ízeket kínálja.
Fotó: Instagram
Fotó: Instagram
Aki kifejezetten szereti a nagy márkalogókat, ezt a helyet imádná: mindenhol fekete-fehér FF-jelzéseket látunk, a falon, a szalvétán, a bútorokon, a kávé habján . Igaz, ez az üzlet csak egy téli pop-up kávézóként nyitott meg a Harrod's-ban, de nagyon nagy sikere volt.
Fotó: Instagram
Fotó: Instagram
Fotó: Instagram
Hat országban van jelen a Cavalli, van ahol csak szórakozóhelyet működtet, és van ahol kávézót is. Dubaiban, Milánóban, Firenzében, Kuvaitban, Delhiben, St.Tropez-ban, Bejrútban ihatunk Cavalli-koktélt vagy -kávét. Első pillantásra is beazonostíható a tervező összes stílusjegye a berendezésen: neon, arany és állatminta, minden feltűnő, monumentális.
Fotó: Instagram
Fotó: Instagram
Fotó: Instagram