2025-03-18
Eddig meghívó kellett hozzá, mostantól viszont bárki ellátogathat erre a mesés szigetre
A Karib-térségben létezik egy aprócska sziget, ami annyira exkluzív, hogy sokáig csak meghívásos alapon fogadott látogatókat. Most azonban a Corona-sziget minden olyan utazó számára megnyitotta kapuit, akinek fontos a természetvédelem és a fenntarthatóság.
Még 2021-ben jelentette be a Corona, hogy egy olyan szigetet terveznek kialakítani, ahol a fenntarthatóság van a fókuszban. A lezárások közepén még nem biztos, hogy egyből a sörre asszociáltak azok, akik meghallották a Corona-sziget kifejezést, ám azóta már több év eltelt, így a mexikói sörmárka neve is kedvesebben cseng.
A sziget Kolumbia partjaitól nem messze, Cartagenától nagyjából 20 kilométerre helyezkedik el. Mondani sem kell, hogy Corona egy igazi trópusi paradicsom: tele van buja erdőkkel és homokos strandokkal. A vállalatnak már a kezdetekben az volt a célja, hogy egy természetközeli és fenntartható ökoturisztikai célpont váljon a szigetből, ezért nem ér majd meglepetésként, hogy területén napelemeket és hagyományos építészeti technikákat alkalmaztak, és a gasztronómiai kínálat is javarészt a helyi alapanyagokra összpontosít.
Az aprócska szigeten 10 bungaló foglal helyet, melyek mindegyike tengerparti kilátással, nagyobb teraszokkal és jacuzzikkal rendelkezik. A megnyitást követően a Corona bevezetett egy napi bérletet, amivel Cartagena városából egyenesen el lehet jutni az ökoszigetre. A 672 ezer kolumbiai pesós (közel 60 ezer forintos) díjért cserébe ráadásul egy háromfogásos ebédet, Corona söröket, jógát, kajaktúrát, sznorkellehetőséget és néhány napágyat is kapnak az utazók.
Az Independent szerint a luxushelyszín megnyitásával a Corona egyfajta motivációt szeretne adni az utazóknak arra, hogy ügyeljenek a természeti kincsek megőrzésére – mondván ha így tesznek, akkor nem csak itt lehet részük hasonlóan idilli nyaralásban.
„A Corona-sziget a pihenés és a természetvédelem találkozását szimbolizálja egy csodaszép tengerparti környezetben. Egy olyan tengerparton született és természetes alapanyagokra építő márkaként, mint a Corona, úgy gondoljuk, hogy szigetünk tökéletesen képviseli azt a mentalitást, amiben hiszünk” – jegyezte meg Clarissa Pantoja, a sörcég alelnöke.
Akit érdekel a sziget,ezen az oldalon tud tovább böngészni róla.
Olvasd el ezt is!
Kövessétek a közösségi csatornáinkat is, így nem maradtok le folyamatosan frissülő tartalmainkról: Drive Magazine néven ott vagyunk a TikTokon, az Instagramon, a YouTube-on és a Facebookon is!