Spanyolországban keresnél szerelmet? Egy különös trend hódít a boltokban Spanyolországban keresnél szerelmet? Egy különös trend hódít a boltokban
Fotó: Shutterstock

2024-09-28

  • Drive
  • Úti cél
  • Spanyolországban keresnél szerelmet? Egy különös trend hódít a boltokban

Spanyolországban keresnél szerelmet? Egy különös trend hódít a boltokban

Az elmúlt időszakban új párkeresési trend ütötte fel a fejét Spanyolországban. 

Az online ismerkedés úgy tűnik, már a múlté, az egyedülállók szupermarketbe járnak egy meghatározott időben, és különböző kódolt jelzésekkel adják egymás tudtára a tetszésüket. Sok külföldi emiatt váltana repülőjegyet a mediterrán országba, hogy akárcsak egy romantikus filmben, egy élelmiszerbolt sorai között találjon rá a szerelem.

A Mercadona több mint 1600 helyszínen van jelen Spanyolországban. Az új randizási trend szabályai szerint este 7 és 8 óra között kell érkeznünk az áruházlánc bármelyik üzletébe, és ananásszal vagy lencsével a bevásárlókosarunkban jelezhetjük ismerkedési szándékunkat – írja a Matador Network.

Ahogy a különböző párkeresős eseményeken vagy online, itt is megvannak a sajátos jelzések: a fejjel lefelé fordított ananász azt sugallja, hogy laza kapcsolatra vágyunk, míg a lencsével azt üzenjük a külvilág számára, hogy hosszú távú, komoly kapcsolatot szeretnénk. Az ismerkedés során nincs más dolgunk, mint a bevásárlókocsinkkal finoman összekoccannunk azzal, akit szimpatikusnak találunk, ahogy fordított esetben belénk ütközhetnek azok, akiknek tetszünk.

TikTokon is egyre többet foglalkoznak az új, ananászos trenddel, mely néhány felhasználó szerint alapjaiban megváltoztatja az ismerkedési kultúrát Spanyolországban.
Image
Manacor, Spanyolország
Fotó: Shutterstock

A BBC szerint a trend népszerűsége a spanyol színésznőnek, Vivy Linnek köszönhető, aki a közösségi média felületén ismertette a randizási módszer részleteit. A lap szerint a trend hamar kontrollálhatatlanná vált, ugyanis óriási mértékű káosz alakult ki egyes Mercadona üzletekben, Bilbaóban például a rendőrség beavatkozására volt szükség. Az ott dolgozók sem feltétlenül örülnek a megnövekedett forgalomnak, azóta próbálnak minél több ananászt eldugni este 7 óra előtt. Emellett plusz munkát jelent számukra az is, hogy az ismerkedni vágyók után elpakolják a meg nem vásárolt termékeket.

Kövessétek a közösségi csatornáinkat is, így nem maradtok le folyamatosan frissülő tartalmainkról: Drive Magazine néven ott vagyunk a TikTokon, az Instagramon, a YouTube-on és a Facebookon is!