2024-09-28
Spanyolországban keresnél szerelmet? Egy különös trend hódít a boltokban
Az elmúlt időszakban új párkeresési trend ütötte fel a fejét Spanyolországban.
Az online ismerkedés úgy tűnik, már a múlté, az egyedülállók szupermarketbe járnak egy meghatározott időben, és különböző kódolt jelzésekkel adják egymás tudtára a tetszésüket. Sok külföldi emiatt váltana repülőjegyet a mediterrán országba, hogy akárcsak egy romantikus filmben, egy élelmiszerbolt sorai között találjon rá a szerelem.
A Mercadona több mint 1600 helyszínen van jelen Spanyolországban. Az új randizási trend szabályai szerint este 7 és 8 óra között kell érkeznünk az áruházlánc bármelyik üzletébe, és ananásszal vagy lencsével a bevásárlókosarunkban jelezhetjük ismerkedési szándékunkat – írja a Matador Network.
Ahogy a különböző párkeresős eseményeken vagy online, itt is megvannak a sajátos jelzések: a fejjel lefelé fordított ananász azt sugallja, hogy laza kapcsolatra vágyunk, míg a lencsével azt üzenjük a külvilág számára, hogy hosszú távú, komoly kapcsolatot szeretnénk. Az ismerkedés során nincs más dolgunk, mint a bevásárlókocsinkkal finoman összekoccannunk azzal, akit szimpatikusnak találunk, ahogy fordított esetben belénk ütközhetnek azok, akiknek tetszünk.
A BBC szerint a trend népszerűsége a spanyol színésznőnek, Vivy Linnek köszönhető, aki a közösségi média felületén ismertette a randizási módszer részleteit. A lap szerint a trend hamar kontrollálhatatlanná vált, ugyanis óriási mértékű káosz alakult ki egyes Mercadona üzletekben, Bilbaóban például a rendőrség beavatkozására volt szükség. Az ott dolgozók sem feltétlenül örülnek a megnövekedett forgalomnak, azóta próbálnak minél több ananászt eldugni este 7 óra előtt. Emellett plusz munkát jelent számukra az is, hogy az ismerkedni vágyók után elpakolják a meg nem vásárolt termékeket.
Olvasd ezt is!
Kövessétek a közösségi csatornáinkat is, így nem maradtok le folyamatosan frissülő tartalmainkról: Drive Magazine néven ott vagyunk a TikTokon, az Instagramon, a YouTube-on és a Facebookon is!